Kezdőlap jó példák

A tehetségnek is kell segítség

A MOL Tehetségtámogató Program 10-18 év közötti tehetséges fiataloknak nyújt anyagi támogatást. A pályázatokat szeptember 30-ig lehet benyújtani.

A tehetséges gyermek különleges adomány, de képességei kibontakoztatásához a családnak és az iskolának is segítségre van szüksége. Átlag feletti tudása miatt a fiatal külön fejlesztésre szorul, a különórák időben és anyagiakban több áldozatot kívánnak meg a szülőktől, tanároktól. A MOL Tehetségtámogató Program azon gyermekek családjainak nyújt segítséget, akik tehetségesek, és tehetségüket már versenyeredményekkel is igazolták.Az őszi pályázati lehetőségről Gáborné Haáz Andreát, a pályázatot kezelő Új Európa Alapítvány ügyvezetőjét kérdeztük.

Ki pályázhat és mire lehet pontosan támogatást igényelni?

A művészet és a tudomány területén eredményes 10-18 év közötti gyermekeknek és fiataloknak várjuk a pályázatait, akik legalább hazai fórumokon már bizonyították tehetségüket. Eszközök vásárlására vagy útiköltségekhez igényelhetnek támogatást. Azoknak javasoljuk a pályázat benyújtását, aki például komolyzenét tanul, és már saját hangszerre van szüksége a gyakorláshoz. Vagy olyan diákoknak, akik szeretnének eljutni rendszeresen a természettudományos tantárgyakból versenyekre felkészítő szakkörökre, és aztán a versenyekre. Valamint azoknak, akiknek a tanuláshoz saját számítógépre, laptopra van szükségük, amit a családjuk nem tud számukra megvásárolni.

MOLkep

 

Milyen formában kell benyújtani a támogatási kérelmet?

Pályázati űrlapunk elérhető a www.ujeuropaalapitvany.hu oldalon. Az alapadatok és célok mellett kérjük a felkészítő tanár véleményét a diákról, az eredményeket oklevél másolatokkal kell igazolni.  A megvásárolni kívánt eszközről árajánlatot kell mellékelni vagy az utazásokhoz útitervet készíteni költségvetéssel. A pályázatokat postai úton kérjük beküldeni legkésőbb 2016. szeptember 30-ig. A pályázatokról november végéig hozza meg a végső döntést az Új Európa Alapítvány kuratóriuma.

Előző cikkJátszva tanulni – Avagy a Varázsvár műhely szerepe a természettudományok népszerűsítésében óvodáskortól egyetemig
Következő cikkPedagóguskonferencia: Innovatív technikák és a problémamegoldás fejlesztése