A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
„A 2016/2017-es tanév értékelése
Az állami fenntartói modell átalakítása befejeződött
A szabályozási és szervezeti keretek kialakultak
Az új középirányító szerv létrejött
A működéséhez szükséges forrás rendelkezésre áll
Az iskolák fenntartása, működtetése és a működtetésükkel járó felelősség is egy kézben van
Az intézményvezető és tankerületi igazgató kapcsolata is kialakult, az intézményvezető irányító, tervező szerepe – és ezáltal a felelőssége is – megerősödött
2017/2018. évi feladatok I.
A tankerületi központok és a KK közti feladat- és hatáskörmegosztás mélyítése
A tankerületi központok működési stabilitásának megőrzése, megteremtése
Stabil működtetés (szervezet, infrastruktúra, humánerőforrás) erősítése, a stabil finanszírozás megőrzése
-szabályzati struktúra véglegesítése
A különböző szakmapolitikai döntések végrehajtása és finanszírozása (pótlékok, életpályamodell, szakszolgálat)
2018. évi költségvetés tervezése
Az európai uniós fejlesztések koordinációs mechanizmusainak kialakítása, a pályázati sikeresség növelése
- évi feladatok II.
Tankerületi Központok fejlesztési terveinek jóváhagyása, ehhez kapcsolódóan
Infrastruktúra-fejlesztések előkészítése, megvalósítás megkezdése (EFOP 4.1.2 és 4.1.3, TTT források)
Informatikai fejlesztések előkészítése, megvalósítás megkezdése (EFOP 3.2.4, KÖFOP, KMR eszköz- és hálózatfejlesztés)
Önkormányzatokkal történő együttműködés erősítése (formalizálás), ehhez kapcsolódóan
a Tankerületi Tanácsok megalakítása és működtetése
KMR régió informatikai támogatása
7,5 milliárd Forint
Költségvetési gazdálkodás
2016-2018
A költségvetési gazdálkodás keretei
(2016-2018)
Az önkormányzati működtetés átvételének eredményei
Iskolabútor beszerzés
2017/2018-as tanév
2017.évi nyári karbantartások
Illetmények, pótlékok
Differenciált illetményemelés
Pedagógusokat megillető pótlékok megállapítása
A prezentáció itt érhető el: Budapest (2017. megyei tanévnyitó – KK) (rövid) (2)