„2003-ban megszületett első gyermekem, majd 2005-ben a második is. Mire a két fiú után, 2011-ben, vártam a kislányunkat, addigra tudtam, mi nem leszünk egy hétköznapi család. Elsőként 2010-ben a kisebbik fiamat diagnosztizálták hiperaktivitással, majd az azt követő nyáron, már a nagy fiam is csatlakozott. 2015 nyara óta a férjem is diagnosztizált ADHD-s, és a kicsi lánykánk is esélyes…
Közben nem csak az otthonom lakói „hiperek”, egyre több diákom küzd ezzel a problémával. A figyelemzavar megnehezíti a mindennapjaikat, az állandó nyugtalanság tetézi, az impulzivitásuk, fékezetlen indulataik tetőzik a problémáikat…
Az elmúlt évek sírós és néha nevetős tapasztalati arra motiváltak, hogy különböző eszközökkel, módszerekkel próbálkozzam, hogy mégis taníthassam őket, és velük együtt osztálytársaikat is. Ahogy szülőként, úgy tanárként sem volt lehetőségem másik utat választani! Együtt kell végigmenni az úton, és nem mindegy, hogyan indulunk neki!
Ha Ön szülő, és kétségei vannak, vagy kolléga, aki javítani szeretne egy osztály lehetőségein, kérdezzen!”
Még egyszer tehát:
Az egyszerű és ingyenes megoldás részleteinek bemutatása ld. itt.
A saját élményű szakértő honlapja itt található.
Mire tud válaszolni a szakértő?
Például a gyerek ADHD érintettsége vagy annak gyanúja miatt iskolát szeretne váltani, nem tud a pedagógussal az élethelyzetről, gyerekről elfogadóan kommunikálni, nem értik meg gyermekét, diagnózisra van szüksége. Mindezek, és még más is szóba kerülhet.
A szerző korábbi – 2014,11,22-i cikke a témáról itt olvasható:
Hogyan segíthet egy hiperaktív – ADHD-s gyereknek a pedagógus?
*Forrás: Wikipédia
Kosárlabda-palánk fotó forrás: Pexels.com