A kódolás mindenkié!

Nem könnyű innovációt csempészni az osztálytermébe kódolási tevékenységekkel, különösen akkor, ha fogyatékossággal élő tanulóink vannak, például gyengénlátó vagy autista diákok. Sok sajátos nevelési igényű...

„Örülök, hogy közvetve részt vehetek sok-sok kisgyermek fejlődésének elősegítésében” – interjú

Kedves Zsófi, bemutatkoznál az Olvasóinknak? Szeretettel üdvözlöm az Olvasókat! Már egészen korán megfogalmazódott bennem, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni, így a gimnáziumi éveket követően a Kaposvári...

Hiperaktív és figyelemzavaros gyermekek tanítása – avagy mit tegyünk mi, pedagógusok?

A világon az ADHD azaz a hiperaktivitás és az ADD, ami a figyelemzavar, a gyerekek 3-6%-át, Magyarországon pedig közel 70.000 iskoláskorút érint. A hiperaktivitás...

Problémamentesen elindulni és időben odaérni az iskolába, várakozni valahol a sorunkra – az autizmusban...

Kedves Miklós, mesélne arról, mi az a DATA szoftverrendszer? Kiknek és hogyan segít? A DATA egy digitális támogató rendszer, s alapvető célja az, hogy autizmussal...

Örömpedagógia: interjú az életműdíjban részesült Szeverényi Irmával

Kedves Irma, foglald össze kérlek a pályafutásodat röviden! SZI: Földi életem hatvannégy esztendejéből csupán tizenhét évet töltöttem a gyógypedagógia területén. Főiskolai tanulmányaimat 48 évesen kezdtem...