- „Az IKT-eszközök alkalmazása a tanórákon olyan pozitív élmény, amelyet az előre irányuló mozgás jellemez, az újdonság, a teljesítmény érzése. Lehetőséget teremt arra, hogy mi magunk is átélhessük a flow élményét.”
Csikó Szilvia, Digitális Pedagógus Díjazott (2014, 2015)
- „Ha még kezdő vagy ezen a területen, először adaptáld mások jó gyakorlatait, majd bátran kísérletezz a saját ötletekkel! Légy nyitott a diákok tapasztalatára, IKT-tudására is!”
Dénesné Szak Andrea, Digitális Pedagógus Díjazott (2015, 2016)
- „Mutasd meg tanítványaidnak, hogy az IKT-eszközök használatával hogyan lehetnek aktív részesei az új ismeretek befogadásának, és hogyan válhatnak tudatos felhasználóvá!”
Bognár Amália, Digitális Pedagógus Díjazott (2013)
- „A világhálón szerveződő pedagógus közösségek tagjai kivétel nélkül hiszik és gyakorolják is a tudásmegosztást. Lépésről-lépésre – sőt, kattintásról-kattintásra segítünk egymásnak és a digitális pedagógiában kevésbé jártas kollégáknak. ”
Benedekné Fekete Hajnalka, Digitális Pedagógus Díjazott (2015)
- „Fontosnak tartom az IKT-eszközök használatát a tanítási gyakorlatomban, mert úgy vélem, ezek a legmegfelelőbb eszközök arra, hogy a hátrányos helyzetű diákjaim elhelyezkedési esélyeit javítsam a munka világában. ”
Tóth Éva, Digitális Pedagógus Díjazott (2014) - „A legnagyobb sikerélményneka tanulói autonómia kibontakozását tartom – a saját ötleteket, a kreativitást, az önállóan megoldott feladatok sokszínűségét és egyediségét. ”
Várnai Tímea, Digitális Pedagógus Díjazott (2013) - „Mi lenne az a három tanács, amit a digitális pedagógiában kevésbé jártas kollégáknak adnék? Merni, merni és harmadszor is merni! ”
Eszteleczki Péter, Digitális Pedagógus Díjazott (2014)
Pedagógusok, tanári csoportok, szakmai munkaközösségek, illetve pedagógusképzésben részt vevő hallgatók módszertani ötleteit idén is várják a Tempus Közalapítvány Digitális Módszertárába. A feltöltés 2017. július 10-től augusztus 20-ig lehetséges. A legjobb ötletek beküldői Digitális Pedagógus Díjban részesülnek. További információ
A cikk a Tempus Közalapítvány hozzájárulásával jelent meg.