Az új oktatási rendszer célja a középiskolás diákok vállalkozói ismereteinek bővítése egy élményalapú szemlélet bevezetésével, melynek központi eleme egy digitális játék.
A játék során a diákok saját vállalkozásukat dolgozhatják ki az ötlettől az üzleti tervig. A tananyag külön érdeme, hogy a vállalkozói készségek fejlesztése mellett a társadalmi vállalkozásokat is fókuszába helyezi. A tanulók hat témakörhöz – idősgondozás, környezetvédelem, munkaerő elvándorlás, gyermekjólét, vidéki térségek és kirekesztett csoportok – kapcsolódó kihívásokat és társadalmi szükségleteket ismerhetnek meg, és ezek megoldására hozhatják létre saját virtuális cégüket.
A tananyag hazai gyakorlati tesztelésére 2020 őszén került sor a Székesfehévári Szakképzési Centrum iskoláiban. Az új szemléletű oktatóanyaggal összesen több mint 150 diák ismerkedett meg és játszotta végig tanári vezetés mellett. A hazai teszteléssel párhuzamosan a projektben résztvevő 8 másik európai országban is kipróbálták a diákok a játékot.
Ha Ön is középiskolai tanár és szívesen megismerkedne az InnoSchool projekt nyújtotta lehetőségekkel, akkor csatlakozzon hozzánk 2021. MÁJUS 25-én online a ZOOM rendszeren keresztül akár mobiltelefonról is! A tájékoztató időtartama: 30 perc.
A részvétel regisztrációhoz kötött, melyet az alábbi linken keresztül végezhet el: https://zoom.us/meeting/register/tJ0pdu6hrDorE9awIL-pa-5H1Sr9YcKT81aS
A regisztráció során kérjük adja meg annak a középiskolának a nevét, ahol jelenleg oktat.
Szeretettel várjuk!
Közép-dunántúli Regionális Innovációs Ügynökség