Kezdőlap osztályfőnök

Az oktatásirányítás aktuális kérdései

Az Oktatási Hivataltól érkezett legfrissebb információkat közöljük az alábbiakban,  a TÁMOP 3.1.10-11/1 „Helyi oktatásirányítás fejlesztése” című kiemelt uniós projekt előrehaladásáról. Forrás: OH

Az oktatásirányítás aktuális kérdései – kihívások és lehetséges megoldások

Az Oktatási Hivatal országos konferenciasorozatot szervezett 2014 októberében és novemberében a TÁMOP-3.1.10 Helyi oktatásirányítás fejlesztése elnevezésű kiemelt uniós projekt keretében a köznevelési intézmények vezetőinek, valamint a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ és a megyei kormányhivatalok munkatársainak. A rendezvényeken tájékoztatták a résztvevőket a projekt fejlesztéseinek hasznosíthatóságáról az aktuális oktatáspolitikai kérdésekben. 

A konferenciasorozat további célja volt az, hogy a meghívottak támogassák a problémák feltárását, a közös gondolkodást, az együttműködést a szakmai célok megvalósítása érdekében. Kiemelt érdeklődés kísérte a rendezvényeket, a húsz helyszínen – valamennyi megyeszékhelyen és a fővárosban – több mint 1400-an követték az alábbi szakmai tartalmak közreadását: 

  • A társadalmi, gazdasági, területi adatok hatása a köznevelési feladatellátás tervezésére
  • A KIR-KIR STAT intézményi adatszolgáltatás aktuális kérdései, feladatai
  • Az intézményi feladatellátás indikátorai
  • Hogyan tovább, szakképzés? Az átalakítás aktuális kérdései
  • Intézményi dokumentumok mint a hatékony és minőségi oktatásirányítás eszközei

Amennyiben kíváncsi a részletekre, kattintson ide és olvassa el összeállításunkat.

Előző cikkPályázat médiaszakkörök működtetésére
Következő cikkKik és miért kapták meg a Rátz Tanár Úr Életműdíjat?