A pedagógiai tanácsok mellett a szerző egyebek közt a következő, alapvetően lényeges gyakorlati kérdésekre ad választ:
- Mire jók a különböző Zoom-funkciók (pl. szavazás, csevegés, kiscsoportok)? Hogyan lehet a leghatékonyabban felhasználni ezeket egy tanóra keretében?
- Miként aktivizálhatók a diákok a képernyő előtt?
- Hogyan lehet közösséget építeni a virtuális osztályteremben?
- Mitől válik igazán maradandó élménnyé egy Zoom-alkalmazással megtartott óra?
Munkájának és kutatásainak eredményeire alapozott könyvében Levy professzor saját, az online oktatásban szerzett tapasztalatai és megfigyelései mellett merít a Harvardon tanító kollégáinak tanítási stratégiáiból, kutatási eredményekkel alátámasztott, hatékony oktatási és tanulási elméleteiből. S ami legalább ilyen fontos, olyan diákokkal készített interjúkat közöl, akik életükben először most vettek részt online oktatásban, és akiknek szintén átmenet nélkül kellett átállniuk az új tanulási módszerre.
Dan Levy másfél évtizede tanít a Harvardon, ahol mint a hatékony digitális oktatás és tanulás elkötelezett híve és lelkes népszerűsítője módszertani és mesterkurzusokon osztja meg tudását hallgatóival és kollégáival. A Zoom-tanterem című kézikönyvét azoknak a gyakorló tanároknak a figyelmébe ajánlja, akik szembenézve a digitális kor rendkívüli járványhelyzettel megnehezített kihívásaival, hatékonnyá szeretnék tenni élő online tanóráikat.
ISBN 978-963-516-056-3
Ár: 2850 Ft
www.geopen.hu