Kezdőlap heti kitekintő

    Valentin-napi étlap – egyéni tanulási útvonalak

    Mai írásunkban főszerkesztőnk mesél arról, hogyan csempészte be a Valentin-napot az IKT projektmunka keretei közé étlapként tálalva.

    Korábban is többször írtunk már az egyéni tanulási útvonalak kialakításáról. A közelgő Valentin-nap alkalmából étlap formájában szedtem össze kreatív feladatokat, ahol minden tanuló kedvére választhatott 1-1 előételt, főételt és desszertet. A feladatsor pdf formájában, élő hiperlinkekkel itt érhető el.

    Készült: Canva

    Előételek:

    • Szerelmes vers/idézet szív alakban – készülhet akár wordart segítségével is, a lényeg a tartalmon és a formán van J
    • Valentin-napi képeslap rajzolása Autodraw-val – nagy segítség főleg azoknak, akik nem annyira ügyesek a szabadkezi rajzolásban.
    • angol szerelmes szólás képrejtvényben – kicsit a tanár szerepébe bújhatunk és készíthetünk kihívást jelentő rejtvényeket a többiek számára, például:
    Készült: https://www.festisite.com/rebus/

    Főételek:

    • híres szerelem témájú festmény újraalkotása MI-val – használjuk ki, amiről mindenki beszél mostanában és nézzük meg, ha kellő részletességgel írunk le egy festményt, a MI milyen másik stílusban álmodja meg.
    • saját szerelmes dal komponálása – nem is gondoltuk, hogy ilyen egyszerű ugye?
    • letéphető és magunkkal vihető motiváló, kedves üzenetek tervezése a teremajtóra – ki ne szeretne ilyeneket olvasni, mikor a tanárra várakozik a szünetben?

    Desszertek:

    • angol nyelvű szerelmes vers írása ismert emberhez – nem is hittük, hogy ennyire könnyen lehet angolul verset írni, a végeredmény nem csak szerelmes de vicces is J
    • a legszebb virtuális virágcsokor összeállítása – a telefonos appal a virágkötő
    • valentin-napi desszert csomagolásának megtervezése – muffin, csoki vagy bonbon? Nem probléma, egyedi csomagolást tudunk tervezni pillanatok alatt.

    A cikket írta és szerkesztette Tóth Éva főszerkesztő.

    Előző cikk„Csak az oktatással tudunk hozzájárulni egy jobb világhoz és diákjaink jobb jövőjéhez” – interjú
    Következő cikk„A projektmódszernél semmi sem hasonlít jobban a munkaerő-piaci elvárásokhoz” – interjú