Hogy az oktatás mennyire közös ügy, az rendkívül plasztikusan kirajzolódik ebből a néhány jelzésből is. Amikor is egy technológiai cég, a köré épített innovatív pedagógus közösség és annak hazai változatai láthatóan különböző módon segítik az oktatást megannyi helyszínen és módon. Például egy vidéki iskolában, Ceglédbercelen is akár. Most a 2016. májusi első héten bemutatott „celebtanár”, Novák Károly visszajelzéseit olvashatják.
” Skultéty Kati kolléganőm múlt heti E2 beszámolóját azzal folytatnám, hogy Anthony Salcito inspiráló szavai engem leginkább azzal fogtak meg, hogy arról biztosított minket, hogy
az oktatás fontossága közös ügyünk, amiben a Microsoft száz százalékig partnere a tanároknak.
És valóban, ezt komolyan is gondolják. Nagyon kellemes meglepetésként ért, amikor a Sway visszajelző funkcióját használva üzenetet kaptam arról, hogy tetszett a fejlesztőknek az a megoldás, ahol egy bemutatóban példákat adtam arra, milyen médiatípusokat lehet beszúrni egy Swaybe, illetve visszajelzést kaptam arról is, hogy egy-egy általam javasolt ötletet a megoldandó fejlesztési feladatok közé raktak és majd értesítenek, ha a kívánt funkció már elérhető. Azt gondolom, hogy ebből is látszik, hogy a Microsoftnál tényleg komolyan veszik a felhasználók visszajelzéseit.
Mindennapi tanítási gyakorlatomban én is próbálok minél több innovatív megoldást használni. OneNote-ot használunk különböző kollaboratív feladatmegoldásoknál. Diákjaim előszeretettel készítenek Swayeket különböző témákban.
A docs.com oldalát használom a közérdekűnek szánt segédanyagaim megosztásához. Jövő évben virtuális tanteremként a OneNote Osztályjegyzetfüzet bővítmény használatát szeretném bevezetni osztályomban