Kezdőlap heti kitekintő

    Tippek a nyárra pszichológus szemmel

    A Pszichodiák Alapítvány segítségével körbejártuk a nyár lélektani kérdéseit: hogyan dolgozzuk fel a stresszt, mit ne csináljunk nyáron vagy éppen mit igen, milyen mondatokat cipelnek a diákok magukkal még a tanévzáró után is?

    A Pszichodiák Alapítvány célkitűzései

    A társadalmi pszichológiai kultúra és az egyéni életvezetési készségek fejlesztése kiemelten fontos feladat, hiszen egyre több olyan esettel találkozni a médiában, ill. a mindennapok során, ahol nagy szükség lenne a lélektani ismeretekben való jártasságra; egyrészt a megelőzésben, felkészülésben, másrészt a kialakult helyzetek, állapotok kezelésben, beavatkozásokban. Ez a helyzet a 2020-as világjárvány miatt csak fokozódott, az izoláció, az ismeretlentől való félelem, a bizonytalan jövőkép miatt veszélybe kerülhet az emberek mentális és fizikai egészsége, szorongás, depresszió, magány, stressz alakulhat ki náluk. Nagy szükség van a mentális kapaszkodókra ebben a többszörösen is megterhelő, embert próbáló időszakban. (forrás)

    Nyaralás para-doxon: Stressz a vakáció idején

    A nyár a kikapcsolódás, a feltöltődés időszaka, mégse mindenki éli meg maradéktalanul pozitívnak a többnapos üdülést.

    Miért? És mit tehetünk?

    Képek: Pszichodiák Alapítvány, készült: ezgif

    5 tipp, mit ne csinálj nyáron! (a képre kattintva teljes méretben megtekinthető)

    Képek: Pszichodiák Alapítvány, készült: canva

    5 házi feladat a nyárra (a képre kattintva teljes méretben megtekinthető)

    A házi feladatot nem nagyon szoktuk szeretni, mégis sokszor még nyárra is kapunk belőle.Mi most néhány olyat hoztunk Nektek, amely szerethető 😊🤗

    Képek: Pszichodiák Alapítvány, készült: canva

    Mondatok, melyeket a tanévzáró után is cipelünk (forrás)

    Forrás: https://www.facebook.com/pszichodiakalapitvany

    Az összeállítás a Pszichodiák Alapítvány engedélyével készült.

    Elérhetőségek:

    Előző cikk3 eszköz, amit megéri kipróbálni: itt a Modern Iskola nyári kihívása
    Következő cikkAz ugróiskoláról – másképp 2.