A szuperintelligenciáról – másként

Manapság a szuperintelligens emberek nem(csak) a tudományos-fantasztikus irodalomból lehetnek ismerősek számunkra, hanem az újabb pszichológiai szakirodalomban is. Itt sem a csodagyerekeket jelöli: sokkal inkább...

Kompetitivitás és videojáték

A videojátékokkal kapcsolatos pszichológiai kutatások középpontjában már évek óta vizsgálják a pszichológusok, s bár legtöbbször az erőszakosság-vizsgálat kerül előtérbe. (A szemlélet nem új, hiszen...

Videojátékok – tapasztalatok, tippek

Az elmúlt két évtized során a videojáték-használattal kapcsolatban egyre több kutatás kapott nyilvánosságot. Nem véletlenül, hiszen az ehhez kapcsolódó iparág éves bevételei mind a...

Játék – határok nélkül

Gyakran előfordul, hogy újraéled egy korábbi játékban szerzett élményed vagy egy jövőbeniről ábrándozol? Próbálod titkolni, hogy játszol? Dühös leszel, ha valaki...

Farsangoljunk, mulassunk!

Farsangi tematikus hét az oviban A Mókás Tanítás oldala a finommotorika, nagymozgás fejlesztése, egészséges életmód területeit lefedő tematikus heti tervet készített az óvodás korosztály számára: Farsangi...

Kollaboratív képességgel kapcsolatos kutatások

Az elmúlt évtizedekben (számos, különböző tényező miatt) jelentős mértékben átalakultak a munkaerőpiaci igények. Nem véletlen tehát, hogy különböző eszközökkel vizsgálni kezdték a tanulók kollaboratív...

Homeyness óvodában, iskolában

A homeyness fogalma elsősorban az Amerikai Egyesült Államokban terjedt el és nyilvánvalóan azt is tükrözi, hogy ők mit értenek alatta, illetve (ezzel szoros összefüggésben)...

Felvételi útmutató pedagógusoknak, szülőknek

Az általános iskolai tanulmányok végeztével sokszor nehéz kérdés, hogy merre tovább. Ez az időszak megterhelő lehet gyermeknek, szülőnek egyaránt. Pályaválasztási tanácsadóként naponta találkozom ugyanazokkal...

„Firkalélektan” – röviden

„A firka mint minden manuálisan létrehozott tárgy vagy dolog magán viseli készítőjének kézjegyét. Az alkotó minden megnyilatkozásában közvetlenül vagy szimbolikusan kisebb-nagyobb mértékben megjeleníti önmagát”...

Készüljünk október 23-ra!

„Vajon szükségük van-e a mai fiataloknak Gérecz Attilára? Egy költőre, aki ugyanúgy kapcsolható 1956-hoz, mint Petőfi 1848-hoz? Érdekli-e őket egy 16 éves srác, akit...

Weboldalunk sütiket használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja az adat- és sütikezelésre vonatkozó irányelveinket. további információk

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close